prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA

Stojić, Andrea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci
Katedra za fizioterapiju

Citirajte ovaj rad

Stojić, A. (2018). UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, Andrea. "UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, Andrea. "UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, A. (2018). 'UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci, citirano: 26.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić A. UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci; 2018 [pristupljeno 26.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

A. Stojić, "UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.